Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

Starfish

Είμαι στο λεωφορείο. Και ναι όπως έχετε καταλάβει κυκλοφορώ με ΜΜΜ. Θα μπορούσα να πουλήσω παραμύθι ότι έχω οικολογική συνείδηση αλλά η αλήθεια κρύβεται σε αυτό που ΔΕΝ έχω ήτοι αμάξι. Είμαι λοιπόν στο λεωφορείο και ακούω μουσική (άλλωστε στο λεωφορείο έχεις άπλετο χρόνο να κάνεις τα πάντα) και ακούω το Starfish των Anthony and the Johnsons. Και σκέφτηκα ότι το να είσαι αστερίας είναι πολύ καλό. Καταρχήν είναι ένα πετυχημένο όνομα. Έπειτα ό,τι και να σου κόψουν, ξαναβγαίνει.
Τώρα εγώ δεν είμαι αγοράκι για να ανησυχώ για την ακεραιότητα του πολύτιμου θησαυρού. Έτσι σκέφτηκα ότι κανένας δε θα μπορούσε πια να μου κόψει τον αέρα ή τον τσαμπουκά. Επίσης κανένα συνταρακτικό γεγονός δε θα μου έκοβε ποτέ τα πόδια. Και ποτέ καμία απογοήτευση δε θα ήταν ικανή για να κοπούν τα φτερά μου. Αλλά το πιο σπουδαίο είναι ότι δε θα μπορούσε κανείς να μου κόψει το ρεύμα, το τηλέφωνο και το νερό.
Έπειτα σκέφτηκα λογικά (όλες οι γυναίκες σκέφτονται λογικά πολύ αργότερα) και συνειδητοποίησα ότι δεν είναι και το καλύτερο. Δε θα μπορούσα να κόψω δρόμο ή να κόψω κίνηση. Ο πραγματικός τρόμος είναι όμως ότι δε θα μπορούσε ποτέ να κόψω τις μαλακίες. Μήπως είμαι αστερίας;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μου φαίνεται πως για να σου λυθεί η απορία, θα πρέπει κάτι από αυτά που ανέφερες να σου κοπεί, για να δούμε αν θα ξαναβγεί... Αν δεν, τότε δεν! :)

Πολύ όμορφο το μπλογκ σου!!

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Άστα. Είμαι αστερίας! Εκεί που νομίζω ότι έκοψα το φαΐ, μου ξαναβγαίνει. Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Κόβεται το φαϊ;;; Δεν κόβεται!!! (άλλη ατάκα μου ήρθε να γράψω, αλλά τέλος πάντων!!)

Και γω πάντως για αστερία με κόβω...!!

βασίλης είπε...

Χαχα! εγώ πάντως δεν μπαίνω στον πειραματισμό για τον αν είμαι ή όχι αστερίας, να μου λείπει το βύσσινο. Πλάκα έχει το μπλογκ σου. Καλώς σε βρήκα. "My life is like an open highway" Η από πάνω μου δεν ξέρει τι λέει, πες της χαιρετίσματα

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Κοπιάστε αγαπητέ. Όσο για την από πάνω σου, ισχυρίζεσαι ότι εσύ ξέρεις τι λες; Μεγάλη αρρώστια, να το κοιτάξεις. Πριν το καταλάβεις θα ξέρεις ποιός είσαι και τι θές να κάνεις στη ζωή σου.

Ανώνυμος είπε...

Βασιλία μου, ο από πάνω σου δεν ξέρει τί λέει! Τον κόβω για αστερία.

Klearchos είπε...

"όλες οι γυναίκες σκέφτονται λογικά πολύ αργότερα"... Συνήθως, αφού ανοίξουν το στόμα τους... :)

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Έλα, τώρα, Κλέαρχε! Όλοι ξέρουμε πως οι γυναίκες σκέφτονται λογικά ΣΥΝΕΧΩΣ.Απλά με τη δική τους, μοναδική λογική! Που είναι το πρόβλημα; Καλωσήρθες!

Klearchos είπε...

Καλώς σας βρήκα...