Κυριακή, Ιουλίου 29, 2007

Ονείρων το ανάγνωσμα

«Μερικοί έχουν στη ζωή τους ένα μεγάλο όνειρο και δεν το εκπληρώνουν. Άλλοι δεν έχουν στη ζωή τους κανένα όνειρο και δε το εκπληρώνουν επίσης» (Φ.Πεσσόα σαν Μπ. Σοάρες, μεγάλη ιστορία)
Ε; Σου αρέσουν αυτά τα τσιτάτα το ξέρω. Σε όλους αρέσουν, είναι σαν τη σοκολάτα του πνεύματος. Το γλυκαίνει, το παχαίνει και δημιουργεί τερηδόνα. Ή κάτι τέτοιο, δεν τα πάω καλά με τις μεταφορές.
Βασικά, διαφωνώ και με τον Πεσσόα και με τον Σοάρες. Καλά, την πρώτη κατηγορία την ξέρουμε όλοι. Πολλοί ανήκουν στην ένωση «Μεγάλοι Ονειροπόλοι» με πρόεδρο τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ. Και τους δεύτερους τους ξέρουμε, τους βλέπουμε στον καθρέπτη το πρωί.
Εγώ θα θέσω εδώ θέμα μεγέθους (γιατί όλα εκεί καταλήγουν τελικά). Τι είναι μεγάλο όνειρο; Όχι, να το ξεκαθαρίσουμε γιατί ξέρω εκατομμύρια ανθρώπους που έχουν μικρά μικρά όνειρα και τα πραγματοποιούν σε πείσμα κάθε τσιτάτου.
Παράδειγμα 1: Ξανθιά, χαριτωμένη κοκετούλα ονειρεύεται να την ποθεί και ο τελευταίος μπίχλας (αυτό πως γράφεται, δε το έχει το word;). Και κάθε μέρα ζει και βιώνει το όνειρό της απλά φορώντας ένα μίνι!
Παράδειγμα 2: Στρογγυλός διοπτροφόρος φύτουλας στο σχολείο ονειρεύεται να γαμήσει με την αξία του. Και το κατορθώνει με το Cayenne του.
Παράδειγμα 3: Μαμά με ρόλεϋ και παντόφλες έχει κηρύξει πόλεμο στη σκόνη. Με τη βοήθεια του Swiffer νικά κάθε μέρα.

4 σχόλια:

Passionaria είπε...

Τελικά έχει σημασία αν ρο όνειρο είναι μικρό ή μεγάλο? και τέλος πάντων ποιος είναι ο προκρούστης των oνείρων μας?
το θέμα πάντα είναι τι σε κάνει ευτυχισμένο... τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ποθεί η καρδούλα σου για να είναι ήρεμη, να χτυπάει ρυθμικά κια να είναι ολόκληρη... Τι ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ και όχι, η μάνα σου, ο άντρας σου, ο σκύλος σου, ο απέναντι. όταν το όνειρο βγαίνει μέσα από τα δικά σου θέλω, τότε μόνο μεγάλο μπορεί να είναι... όσο μικρό κι αν φαίνεται...

ZouZouna είπε...

Το μεγάλο σου όνειρο να είναι να είσαι καλά!
Το μικρό σου όνειρο να είναι να είσαι πολύ καλά!

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

@passionaria
Καταπληκτικά και υπέροχα όσα λες (ο σκύλος μου θέλει απλά να τον ταΐζω και μπορώ να ζήσω με αυτό). Να τα λες, αλλά να τα κάνεις;Ξέρεις πολλές γυναίκες να ξέρουν τι θέλουν; Όσο για την καρδιά μου αυτή θέλει λιγότερα τηγανητά.
@Ζουζούνα
Καλωσήρθες. Και στην "Ιθάκη" ότι είναι καλά φωνάζουν αλλά τους πιστέυεις;

Sogian είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ. ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ (ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΜΕ ΜΑΝΙΑ X-FILES ΚΑΙ DANA SCULLY). ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΗΘΟΠΟΙΟΣ! ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ X-FILES. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ! ΤΟΥΤ' ΕΣΤΙΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΡΩΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΛΗΓΕΣ ΑΦΗΣΕ! ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΣΑΚΙΣΕ! ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ! ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΟΝΕΙΡΟ! ΤΟ ΠΑΛΕΨΑ! ΠΗΓΑ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ, ΒΡΗΚΑ ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΕΡΑΤΑ! ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ" ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ! ΤΗ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ...; ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ, ΚΑΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ! ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ! ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 35 ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΑΓΓΙΞΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΠΑΙΡΝΕΙ! ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ "ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ" ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ... ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΝΕΙΡΑ! ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΠΡΩΤΑ!
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΓΙΑΝΝΗΣ.