Τρίτη, Σεπτεμβρίου 04, 2007

Ο Χάρτης

Ο χάρτης καθόταν στο ράφι και αισθανόταν εντελώς μαλάκας. Τον είχαν στριμώξει όπως όπως στο κάτω ράφι της βιβλιοθήκης με τους πιο βαρετούς τύπους. Κάτι «Πως παίζεται το σκάκι» και «Μπάσκετ 1970-80». Ήταν γυαλιστερός, αδιάβροχος ανθεκτικός και πάνω από όλα ακριβής. Και κανείς δε του έδινε σημασία. Άκουγε τις συζητήσεις από τα πάνω ράφια και έσκαγε. Οι φιλόσοφοι δεν έβαζαν γλώσσα μέσα τους και οι ποιητές μιλούσαν ακαταλαβίστικα αλλά τόσο ωραία.

Αλλά πιο πολύ ακόμα μισούσε τους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Είχαν δικό τους ράφι πάνω πάνω. Και το χειρότερο, ήταν χρησιμοποιημένοι. Είχαν πάει ταξίδι! Ο χάρτης έβριζε σε μεγάλη κλίμακα μέσα στην πλαστική θήκη του. Και έβριζε τον πατέρα του. Ενώ η μαμά του επέμενε να γίνει τουριστικός οδηγός, ο μπαμπάς του επαναλάμβανε την επωδό «Να γίνει κάτι χρήσιμο το παιδί». Αλλά τι να περιμένει κανείς από μια κομπλεξική πινακίδα στην εθνική.

Και όσο περνούσε ο καιρός τόσο εκνευριζόταν. Όχι μόνο γιατί οι συγκάτοικοί του παραληρούσαν (ο ένας έλεγε «Σα4» και ο άλλος απαντούσε «10 Ασσίστ») αλλά και γιατί καταλάβαινε ότι ήταν εντελώς μαλάκας. Δε μπορούσε να δώσει καμία οδηγία που να έχει σημασία. Όταν εκείνη τον ρωτούσε «Που πάει η σχέση μας;» εκείνος δε μπορούσε να απαντήσει «Δεξιά μέχρι τη Δώθε Μαγουλίτσα». Και όταν εκείνος έλεγε «Αισθάνομαι εντελώς χαμένος» δε μπορούσε να του πει ότι βρισκόταν στο 35ο χιλιόμετρο Φαφλακιών-Ξερομίτσας.

9 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Μια σχέση την πας δώθε-κείθε και χωρίς χάρτη, ούτε πυξίδα!!!.......φιλιά και καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

έλα στεναχωρήθηκα λίγο.
θα πάω να κάνω λίγη παρέα στον χάρτη που μαυρίζει ολημερίς στο παρμπριζ του αυτοκινήτου. Είναι και τούμπανο, ολόκληρης της Ελλάδος.

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

@ζουζούνα
Δώθε-κείθε πάει ένα πουλί που μπήκε κατα λάθος σε ένα σπίτι ή ένας Έλληνας σε δημόσια υπηρεσία. Η σχέση κάπου πάει. Τώρα το θέμα είναι αν πηγαίνεις μαζί.
@neofitos
"Λίγο" είπες. Δηλαδή αν στενοχωριόσουν πολύ θα τον έπαιρνες να κοιμηθείτε μαζί το βράδυ;

ZouZouna είπε...

ναι κοριτσάκι μου, σωστά, δίκιο έχεις. Ομως περνάνει οι σχέσεις και έρχονται άλλες και φεύγουν κι αυτές, μέχρι νάρθει η σωστή..... νομίζω! αγριοκερασοζουζουνοφιλιά

Suspect είπε...

την 8η μερα ο Θεος ειπε

-Ενταξει,Murphy,απο δω και μπρος αναλαμβανεις εσυ...

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

@αγριοκερασοζουζούνα
Δε διαφωνώ, όταν πρόκειται για φανάρι σε διασταύρωση. Η αναζήτηση της σωστής σχέσης δεν είναι Παρίσι-Ντακάρ. Πρέπει απλά να ξέρεις (να ξέρεις ξέρεις ξέρεις) ΤΙ θέλεις.
@suspect
Λέει και καμιά μαλακία ο Θεός να περάσει η ώρα.

Sogian είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΩ ΣΤΟ URL ΣΟΥ... (ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΡΙΑΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ) ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΘΕΣ ΦΥΣΙΚΑ, ΣΤΕΙΛΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

ZouZouna είπε...

Aμα μου δείξεις έναν/μία, που να ξέρει τι θέλει σε μία σχέση και να "ταξιδεύει" έτσι με το άλλο μισό, εγώ ανεβαίνω στην αγριοκερασιά !
Πατάς στη γή, δεν εξηγείται αλλιώς. Ενώ εγώ πετώ. Και Παρίσι - Ντακάρ και Μόσχα - Πεκίνο, μια διαρκής αναζήτηση είναι η σχέση. Στο δρόμο μαθαίνουμε όλοι. Ποιος την έχει σε κουτάκια (τη σχέση) και ανοίγει ανάλογα με την περίσταση κουτάκι. Βρε εγώ τόσο λάθος είμαι. Τόσο αγγελικά είναι ο κόσμος παλασμένος, κι εγώ Out?

ZouZouna είπε...

... παλασμένος..... όχι
... πλασμένος.... ναι