Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2008

Αλαζονεία

Και επιτέλους φτάσαμε στην σταρ όλων των αμαρτιών. Η μία και μοναδική ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ! Θεωρείται η ρίζα όλων των αμαρτιών και μάλλον είναι. Άλλωστε η τελευταία ατάκα του Devil’s Advocate και το ύφος του Al Patsino τα λέει όλα. Μπορεί να κρατάς το πουλί σου μέσα το βρακί σου, να τρως όσο και όπως πρέπει, να μην σε νοιάζουν τα λεφτά, να μην τεμπελιάζεις, να είσαι ήρεμος και να μην ζηλεύεις. Αλλά σίγουρα θα το περηφανεύεσαι, μπαγάσα. Ή είσαι κούκλος και κοιτιέσαι στον καθρέπτη ή παθαίνεις παράκρουση όταν δε σε κοιτάει ερωτικά και ο τελευταίος χτίστης. Ή είσαι ταρίφας και διαλαλείς ότι θα έχεις γαμήσει την μισή Αθήνα. Ή είσαι ανένταχτος και επαναστάτης και νομίζεις ότι οι άλλοι είναι ζώα. Ή είσαι blogger και γράφεις τις πίπες σου. Φιλαράκο, είσαι αλαζόνας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Στην είχε φυλαγμένη ο Θωμάς, έτσι; Οπότε θα σας δω στο Καθαρτήριο και θα κουβαλάμε πέτρες, να μάθουμε τι είναι ταπεινότητα.
Τώρα, οι Ντακς. Μμμ, εντυπωσιακό, είναι όλοι αμαρτωλοί. Αν διάλεγα κάποιον θα πρόκρινα τον Γκαστόνε. Ας αφήσουμε και λίγο ήσυχο τον Ντόναλντ.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστή η επιλογή του Γκαστόνε.

υγ
τα λέμε στο καθαρτήριο λοιπόν.

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Τρίτος βράχος δεξια. Τον έχω διαλέξει ελαφρόπετρα.

South Of The River είπε...

Όντως τα είπε όλα ο Πατσίνο: "Η ματαιοδοξία είναι το αγαπημένο μου αμάρτημα...".

Επειδή νιώθω λίγο μόνος στο δικό μου καθαρτήριο, περισσεύει λίγος χώρος να έρθω με σας να έχω παρέα;;;

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Καλωσήρθατε. Άρον τον βράχο σου και περιπάτει!

βασίλης είπε...

Ακόμα και στο καθαρτήριο ψυχών, θέλεις να κουβαλάς την ελαφρόπετρα, θες και παρέα. Αυτό κι αν είναι αλαζονεία...

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Και που να δεις την οργή μου!

Βερενίκη είπε...

Ό,τι πιο ευφυές έχω διαβάσει από αρχής ενασχόλησης με τη blogoσφαιρα. Συνέχισε σταθερά... είσαι natural talent

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Βερενίκη (αν είναι το πραγματικό σας όνομα πέφτω στο αμάρτημα του φθόνου) ευχαριστώ για τα καλα σας λόγια. Μήπως είστε ο Διάβολος και προσπαθείτε να με ρίξετε στο αμάρτημα της Αλαζονείας. Μην αγχώνεσται, είμαι ήδη εκεί.

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Βερενίκη (αν είναι το πραγματικό σας όνομα πέφτω στο αμάρτημα του φθόνου) ευχαριστώ για τα καλα σας λόγια. Μήπως είστε ο Διάβολος και προσπαθείτε να με ρίξετε στο αμάρτημα της Αλαζονείας. Μην αγχώνεσται, είμαι ήδη εκεί.

Βερενίκη είπε...

Άρα θα συναντηθούμε γρήγορα εκεί. Δυστυχώς δεν είμαι ο Διάβολος ούτε Βερενίκη είναι το πραγματικό μου όνομα. Θα το δώσω όμως στην κόρη μου, όταν κάνω. Είσαι τυχερή, αν μιλάμε για 2 αμαρτήματα, την έχεις καθαρή. Εγώ έχω υποπέσει σε περισσότερα