Σάββατο, Απριλίου 15, 2006

Σοκολατομανία!!!

Κάθε υπερήρωας έχει και τις αδυναμίες του. οι δικές μου δυνάμεις εξασθενούν όταν τρώω σοκολάτα (μην μουτρώνεις, με την τύχη που έχω θα έπρεπε να ήταν το σεξ το πρόβλημα). Έχω υπαρξει λοιπόν επί σειρά ετών σοκολατομανής. Μια απαίσια εμπειρία!

Ξεκίνησα από τα ελαφρα, ξέρεις πως γίνονται αυτά. Ένας φίλος έτρωγε σοκολάτα υγείας, μου έδωσε ένα κομμάτι. Από τότε, φιλαράκο, το έχασα. Σύντομα έπεσα στην γάλακτος και πριν το καταλάβω καν έτρωγα μια σοκολάτα αμυγδάλου το πρωι και το βράδυ. Όταν ένα βράδυ σηκώθηκα και σχεδόν ημίγυμνη βγήκα στους δρόμους ψάχνοντας έστω και Lacta κατάλαβα ότι έπρεπε κάτι να κάνω.

Το έκοψα μαχαίρι και έτσι σώθηκα. Είμαι καθαρή εδώ και χρόνια. Πάω Ακόμα στις συναντήσεις των Α.Σ. (Ανώνυμων Σοκολατομανών) και σε λίγο θα μπορώ να ζήσω και πάλι φυσιολογικά. Βρήκα όμως αυτό το ενδιαφέρον τεστάκι. Δοκίμασέ το!

You are Milk Chocolate

A total dreamer, you spend most of your time with your head in the clouds.
You often think of the future, and you are always working toward your ideal life.
Also nostelgic, you rarely forget a meaningful moment... even those from long ago.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έκανα και εγώ το τεστ και βγήκα επίσης Milk Chocolate.Έχω να καταγγείλω όμως οτι το τεστ είναι για γυναίκες...Δεν κατάλαβα οι άντρες δεν τρώνε σοκολάτα;;;