Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2007

Απληστία

Ω! Ναι, απληστία, η πιο ηλίθια από όλες τις αμαρτίες. Φιλαράκο, εδώ δε μπορείς να φας όπως θες, θα σε αφήσουν να μαζεύεις λεφτά; Μα, καλά είσαι με τα καλά σου; Και φυσικά δεν υπάρχει κανένας τρόπος απόκτησης χρημάτων που να μην το έχει καλύψει ο αγαπητός, ο ένας, ο σχολαστικόόόόόόός Θωμάς Ακινάτης! Με τυχαία σειρά εμφανίζονται η προδοσία, η βία, η απάτη, η κατάχρηση εξουσίας, δωροδοκία, λαφυραγωγία, φυσικά κλοπή και ληστεία. Αν κάποιος διάβαζε αυτή την τελευταία πρόταση θα νόμιζε ότι μιλάμε για πολιτικό. Στο Καθαρτήριο τιμωρούνται με το να τους χώνουν το κεφάλι μέσα στο χώμα, επειδή ασχολούνται πολύ με τα επίγεια. Ναι, εντάξει, θα περιμέναμε κάτι καλύτερο, πιο ευφάνταστο να το πω!
Γνωστός άπληστος φυσικά ο Σκρουτζ Μακ Ντακ, απ’ ότι καταλάβατε έχω βάλει τη οικογένεια Ντακ στο μάτι και δε ησυχάσω αν δε τους σκορπίσω σε όλο το Καθαρτήριο.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια μας Πολλά Βασιλεία μου... δεν ήμουν ποτέ άπληστος... λίγο παραπονιάρης μόνο και χαδιάρης περισσότερο... Φιλιά Βασιλεία μου

Antoin... είπε...

Καλή χρονιά όγδοη αμαρτία..!

ZouZouna είπε...

Kαλή χρονιά με αγάπη, υγεία, χαρά, και ότι ποθεί η καρδούλα σου περισσότερο ! Μια Βασιλεία που της αξίζει η ημέρα - του Βασιλείου, γιατί εγώ Βασιλική μάλλον ταιριάζω με τον Βασιλικό και απο σπόντα εορτάζω. Τα φιλιά μου και μια αγκαλιά μεγάλη !!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά γεμάτα με όμορφες μέρες ξεκινώντας από τη σημερινή που γιορτάζεις

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Εκπληκτικό! Όσο και να θες να είσαι γκρινιάρης και να κλαίγεσαι για τη κακία των ανθρώπων, η ζωή βρίσκει τρόπο να σε εκπλήξει. Στις εκπλήξεις της ζωής, λοιπόν! χρόνια καλά σε όλους

Ανώνυμος είπε...

ομολογώ ότι δεν το είχα διαβάσει πριν αναφερθώ στην απληστία. Πιάνεις βέβαια την απληστία στην υλική της μορφή και πιο συγκεκριμένα την απληστία του χρήματος ενώ εγώ το έθεσα γενικότερα. προτιμώ πάντως τους Ντακ από τους Μάους.

Ανώνυμος είπε...

Οι Μάους είναι φλώροι...τέλος!

Αν είναι να πάει κάποιος στο καθαρτήριο να πάει αυτό το σιχαμένο ποντίκι!

Κατά τα άλλα καλή χρονιά σε όλους μαυρόψυχους και μη... :)

RosenRed