Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2007

Που είναι οι κακοί;

Εντάξει είπα να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι η ζωή μου δεν είναι στην αλήθεια μέρος ενός comic. Είπα να κάνω την ίδια δουλεία με τζην και All-Star.Αποφάσισα ότι θα ποδοπατούσα τους κακούς που ταλαιπωρούν τον κόσμο και θα τους έδινα ένα μάθημα. Έβαλα το καπέλο και τα μαύρα γυαλιά μου. Έβαλα και γάντια (βλέπω CSI) και βγήκα στην πόρτα. Ναι, και…; Κοίταξα αριστερά τίποτα, κοίταξα και από την άλλη, κανείς. Καλά! Δεν περνάνε από εδώ οι κακοί σήμερα, ας πάω πιο κάτω.

Ρίχνω μια ματιά στο φούρνο, σκέφτηκα ότι όλο και κάτι στραβό θα κάνει, αλλά έχουμε τον Ευαγγελάτο για αυτές τις δουλειές. Αποφάσισα να κατέβω στο κέντρο, όπου είναι μαζεμένοι όλοι οι κακοί. Στατιστικά αν το πάρεις, όλοι κάνουμε μια βόλτα από το κέντρο. Δε μπορεί, θα περάσουν και κάποιοι κακοί. Κατέβηκα στην Ομόνοια. Κοίταξα γύρω και ο μόνος εγκληματίας ήταν ο Hondos με το τεράστιο κακόγουστο «είμαι-βλάχος» κτίριο. Άμα είναι να σκοτώσουμε τους κακόγουστους, σκέφτηκα, δε θα μείνει κανείς.

Έριξα μια ματιά στα πρεζόνια που ήταν απλωμένα στην πλατεία. Ωραία. Να υλικό! Θα βρω αυτούς που τους κατάντησαν έτσι. Και ποιοι είναι αυτοί. Οι έμποροι ναρκωτικών; Οι γονείς τους; Η κοινωνία; Το πιο εύκολο ήταν να βρω τους εμπόρους ναρκωτικών (απλά, πας στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και ρωτάς). Αλλά είμαι σούπερ ηρωίδα, δεν είμαι για τα εύκολα.

Όλο το βράδυ βολόδερνα άσκοπα. Σε πληροφορώ ότι δεν βρήκα ούτε ένα κακό. Ο πιτσιρικάς που έκλεψε τη γιαγιά θα είχε τους λόγους του. Η γιαγιά τι σκατά έκανε με 2000 ευρώ στην τσάντα; Οι πουτάνες έβγαζαν μια χαρά λεφτά (πήγα για συνέντευξη, μου είπαν να χάσω κανα κιλό και να ξυρίσω τις μασχάλες μου) και οι μαστροποί ακόμη περισσότερα. Κανά δυο που τις χτυπούσαν, τους έστειλα στο ίδιο μπαρ με τον άλλο (βλ. Φόνος). Τώρα που το σκέφτομαι θα πρέπει να πάρω ποσοστά από αυτό το μπαρ.

Σκέψου το και εσύ. Ποιος μπορεί να είναι τόσο κακός ώστε να αξίζει να υποστεί ΤΗΝ ΟΡΓΗ μου (Αχ! Πάντα ήθελα να το πω αυτό). Πραγματικά κακός, χωρίς σοβαρό λόγο. Και στους σοβαρούς λόγους βάζω τα λεφτά, αφού δεν τα έχουμε όλοι. Και αν τιμωρήσω αυτούς, τι θα γίνει; Θα βγουν άλλοι 10, ρώτα των Ηρακλή, ξέρει από αυτά.

Τα παράτησα και γύρισα σπίτι. Φαντάστηκα πως θα ήταν οι 300 Σπαρτιάτες αν τελικά οι Πέρσες δεν είχαν φανεί. Και μελαγχόλησα.

7 σχόλια:

Passionaria είπε...

Ως συνήθως, οι κακοί μπορέι να έιναι παντού και πουθενά. Η οπτική γωνία πάντα καθορίζει την κρίση (μερικές φορές και την απόκριση).
By the way η ιστορία μου προχωράει (έχω 3 κεφάλαια) αλλά δε νομίζω ότι είναι και πολύ σπουδαία..
Με την άδειά σου, είσαι στα link του blog μου. Ελπίζω να είσαι οκ με αυτό.
Άσχετο, είδα εχτές το kill bil 2 (μη βρίζεις) είναι συγκλονιστικό το τέλος από την άποψη του πως μπορείς να αγαπάς κάποιον και ταυόχρονα να τον σκοτώνεις.
Οπτική γωνία και πάλι νομίζω.
Καλή συνέχεια! (Σε έπριξα!)

Ανώνυμος είπε...

Το κακό με τις οπτικές είναι ότι είναι γωνίες. Και συνήθως πίσω από τη γωνία κάτι κρύβεται. Έχω πάρει απόφαση ότι οι κακοί είναι ένας μύθος για να κοιμούνται ήσυχα τα μικρά παιδιά.
Το να με βάλεις Link είναι μεγάλη μου τιμή. Καλή επιτυχία με την ιστορία σου. Και δεν θέλω ηττοπάθειες, είναι για τους άλλους.

Passionaria είπε...

Oh yes dear!
Το ότι κάτι κρύβεται πίσω από τη γωνία μπορεί να έιναι και καλό...οι εκπλήξεις πάντα έχουν κάτι να μας δώσουν... ή να μας μάθουν..

Ανώνυμος είπε...

Κακά τα ψέμματα! Σε ένα παραμύθι ένας φτωχός εργάτης, δίνει τις μοναδικές του λύρες για να πάρει συμβουλές. Σήμερα θα τις κρατούσε, είμαι σίγουρη. Οπότε, θέλουμε να μας δίνουν παρά να μας μαθαίνουν.

Antoin... είπε...

Το συγκεκριμένο χωριό είχε δυο χαζούς.
Ο ένας γύριζε απ' το χωράφι με ένα καλάθι γεμάτο σταφύλια, αλλά σκεπασμένο με την κλασική πετσέτα για να μένουν δροσερά.
Διασταυρώνεται με τον άλλο χαζό και σε μια έκρηξη γεναιοδωρίας του λέει...
"Αν μαντέψεις τι έχω στο καλάθι θα σου χαρίσω ένα τσαμπί".
Ο άλλος αφού έξυσε την κούτρα του κανά λεπτό, απαντάει θριαμβευτικά.
"Αβγά...!"

Ανώνυμος είπε...

Καλό! Άλλωστε ένα χωριό χρειάζεται το χαζό του. Το κακό είναι ότι όλοι πήγαν στην πόλη.

Antoin... είπε...

το ανέκδοτο ήταν υπονοούμενο για το:"που είναι οι κακοί".
Βασικά σκεπασμένοι μέσα στο καλάθι.
Αρκεί να σηκώσουμε την πετσέτα.