Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006

Bra syndrome

Έχω ήδη ανακοινώσει ότι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τις δυνάμεις μου για να βοηθήσω τους κοντινούς μου ανθρώπους. Και αυτό έκανα! Έχεις αγωνία να μάθεις τι έκανα; Μια τρύπα στο νερό. Και εξηγούμαι. Στην παρέα μου υπάρχει ένα εξαιρετικό παιδί που έχει ένα μικρό πρόβλημα. Τον μαλακομαγνήτη! Ξέρω, ξέρω φίλοι και φίλες. Θα μου πείτε δεν είναι ο μόνος. Είναι όμως ο μόνος με μια κολλητή που έχει υπερδυνάμεις.
Για να τον συνδράμω ξαμολύθηκα μαζί του σε μπαρ, εστιατόρια και γενικότερα χώρους όπου ο συνωστισμός δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ανάπτυξης μικροβίων σχέσεων. Θεώρησα ότι με την ικανότητά μου να βλέπω μέσα από συμπαγή πράγματα θα μπορούσα να τον προστατέψω από τις κακοτοπιές ανακοινώνοντας αν η εκάστοτε θηλυκή παρουσία έχει μυαλό στο κρανίο της. Στην πρώτη από αυτές τις απόπειρες το κρανίο φαινόταν ικανοποιητικά γεμάτο και έτσι συμβούλεψα τον φίλο μου να προχωρήσει σε μια περαιτέρω γνωριμία.
Φευ! Απέτυχα παταγωδώς. Η εγκεκριμένη θηλυκιά με μια εντυπωσιακή βλακεία του βεληνεκούς "εσύ είσαι εσύ"(πράγμα ουδόλως προφανές) απεδείχθη ανεγκέφαλη. Πανικοβλήθηκα. Τι τον έκανε τον υπόλοιπο εγκέφαλο; Την επόμενη φορά ήμουν πιο υποψιασμένη και εξέτασα προσεκτικά το κρανίο της ωραιοτάτης δεσποινίδος που πλησίασε τον καλό μου φίλο. Και η αποκάλυψη ήταν συγκλονιστική(που λένε και οι δημοσιογράφοι).
Κάτω από τον εγκέφαλο υπήρχε ένα σύστημα σαν αυτό που έχουν τα σουτιέν και κάνουν τα στήθη να φαίνονται τεράστια ενώ είναι ανύπαρκτα. Ε, τέτοιο είχε και ο εγκέφαλος της. Κάτω από ένα λεπτό στρώμα φαιάς ουσίας, απαραίτητης για τις στοιχειωδεις λειτουργίες, το υπόλοιπο κρανίο ήταν παραγεμισμένο με φύλλα από το Cosmopolitan. Παρατηρώντας προσεκτικότερα είδα ότι όλοι είχαν υιοθετήσει αυτό το σύστημα. Υπήρχε μια ποικιλία στα παραγεμίσματα: από λεφτά μέχρι αέρα κοπανιστό, από κυλότες μέχρι βιβλία ολόκληρα.
Περιόρισα, λοιπόν, απελπισμένη την αποστολή μου και αρκέστηκα να τον προειδοποιώ για το πιο απλό.
-Όχι, δεν έχει τέλειο στήθος. Φοράει μαξιλαράκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: