Τρίτη, Μαΐου 16, 2006

Χαμένες μικρές χαρές

Σιγά σιγά ανακαλύπτω ότι όχι μόνο δεν μπορώ να βρώ τρόπο να αξιοποίησω τις δυνάμεις μου αλλά μου κλέβουν και μερίκες μικρές χαρές της ζωής μου. Να, για παράδειγμα, στα γενέθλιά μου ήξερα ότι μέσα στο μικρό κουτάκι υπήρχε ένα όμορφο κρεμαστό από τους κολλητούς μου, τον Άκη και την Ευγενία!Και αυτό είναι για όλα τα δώρα από μικρό παιδί. Ήξερα μέχρι και που τα έκρυβαν οι γονείς μου (τώρα που το θυμήθηκα μπορούσα και να τους δω όταν έκαναν αυτό για το οποίο συνήθως κλειδώνουν την πόρτα).Ξέρω από πριν ποιός χτυπά την πόρτα και αν έφτασε το μηχανάκι με την παραγελλία.Αν και μια άσχημη εμπειρία ήταν όταν είχα διαλέξει ένα ακριβό καλλυντικό και μέσα στο κουτάκι μου έβαλαν λάθος προϊόν και ασυναίσθητα το είπα στην πωλήτρια.Με κοίταγε σαν φρικιό προσπαθώντας να καταλάβει με το λίγο μυαλό που έβλεπα μέσα στο κρανίο της πώς σκατά ήξερα το λάθος.
Αποφάσισα όμως να μην αφήσω την κατάσταση να περάσει έτσι. έχω κάποιες δυνάμεις και θα τις χρησιμοποιήσω κάνοντας κάτι.Δεν θα είναι εύκολο αυτό αλλά θα το προσπαθήσω. Και θα αρχίσω από τους πιο κοντινούς μου.Θα σε ενημερώσω για τα νεότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: